W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem należy pobrać:
- WNIOSEK COMPENSA (od 01.03.2018),
- WNIOSEK AVIVA (od 01-03-2017),
- WNIOSEK AXA (od 01-06-2013),
- WNIOSEK GENERALI (od 01-09-2010),
- WNIOSEK AXA (do 30-06-2010).
lub w swojej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa wniosek o wypłatę świadczenia
- wypełnić wniosek o wypłatę świadczenia
- dołączyć do wniosku odpowiednie dokumenty, wyszczególnione w części wniosku pt.: „Dokumenty niezbędne do rozpatrzenia zasadności roszczenia”. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez jedną z następujących osób: pracownika OIIB pracownika Hanza Brokers, notariusza lub pracownika Urzędu Stanu Cywilnego
- przesłać dokumenty listem poleconym na adres:
Hanza Brokers sp. z o.o.
ul. Jasna 15
00-003 Warszawa,
w ciągu 30 dni osoba ubezpieczona otrzyma informację o wypłacie świadczenia.
Wypłata nastąpi przekazem pocztowym bądź przelewem bankowym.